02:41 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون انرژی مجلس

بررسی مسائل مربوط به فعالان بخش خصوصی در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به فعالان بخش خصوصی در حوزه انرژی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مجلس برای اعطای تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها پیشنهاد داد
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مخالفت با تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها و پیشنهادی برای اعطای تنفس از طریق تهاتر بدهی‌های سنگین دولت به صندوق توسعه ملی خبر داد.
پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان خبر داد.
بهره‌مندی بیش از ۸ میلیون مشترک از طرح برق رایگان
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای پویش ملی «برق امید» گفت: در فاز اول اجرای این طرح از ۳۰ میلیون مشترکی که داریم حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از طرح برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.
نگران افزایش قیمت بنزین نباشید
نماد برتر- روز گذشته اخباری مبنی بر طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد که با واکنش از سوی کمیسیون انرژی مجلس روبرو و امروز اعلام شد که افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.
مجلس هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین ندارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت های یارانه ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.
شایعه گرانی بنزین تکذیب شد / ثبت اشتباهی متن قبلی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی با تکذیب شایعه گرانی بنزین گفت: متن منتشره طرح قدیمی مجلس دهم است که بدون اصلاح در مجلس یازدهم مجدداً ثبت شد.
کمیسیون انرژی مجلس از شرکت بزرگ بورسی بازدید می‌کند
نماد برتر-در دستور کار هفته جاری نمایندگان کمیسیون انرژی علاوه بر بررسی مسائل کمیته نفت و فرآورده های نفتی و صادرکنندگان، بازدید از شرکت بزرگ بورسی قرار دارد.
همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی
نماد برتر- سه عضو کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی نشست تخصصی با مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر، کلیات طرح "برق امید" را همسو با سیاست‌های کلان کشور در اصلاح الگوی مصرف و تحقق عدالت اجتماعی عنوان و همکاری طرفین برای نهایی شدن دستورالعمل‌ها و اجرای این طرح ملی را مورد تاکید قرار دادند.
عباسی: در حوزه انرژی به انسجام مدیریتی نیاز است
نماد برتر- رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه باید در حوزه انرژی انسجام مدیریتی وجود داشته باشد، گفت: مجلس آمادگی همکاری با وزارت نفت را در بالادست نفت و گاز و موارد پایین دستی دارد.
وزارت نفت کار جدی در اصلاح الگوی مصرف انجام نداده است
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در میادین مشترک و پارس جنوبی گفت: وزارت نفت در بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف کار جدی انجام نداده است.
منفعت برق رایگان برای کشور چه خواهد بود؟
نماد برتر- طرح برق امید کمتر از یک ماه و نیم دیگر وارد مرحله اجرا می شود که نه تنها برای کم مصرف ها بلکه برای صنعت برق و حتی اقتصاد کشور در دراز مدت منفعت به دنبال دارد.
خبر جدید از طرح برق مجانی
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق گفت: برای تدوین دستورالعمل های اجرایی طرح برق امید که وعده داده شده بود تا اواخر مهر ماه تدوین شود روز گذشته در کمیسیون انرژی مجلس موضوعاتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
بررسی طرح تامین برق رایگان در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تامین برق رایگان وزارت نیرو در جلسه امروز این کمیسیون و بررسی جزئیات دقیق تر آن در کمیته برق کمیسیون انرژی خبر داد.
طرح اصلاح سهمیه بندی بنزین در «پایش»
نماد برتر- مالک شریعتی نیاسر، نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه امشب «پایش» از طرح برخی از نمایندگان ملت برای اصلاح سهمیه بندی بنزین سخن می گوید.